ȘOC ÎN TENIS! Novak Djokovic a fost DESCALIFICAT de la US Open pentru că a lovit cu mingea o arbitră de linie

Ți-a plăcut? Distribuie mai departe în rețeaua favorită!

Novak Djokovic a fost DESCALIFICAT de la US Open, datorită unei ieșiri nervoase care l-a costat scump, informează MEDIAFAX. Acesta a fost eliminat duminică seara, în mod neașteptat de la US Open.

Numărul unu mondial a fost dat afară din arena Flushing Meadows, după ce temperamentul său vulcanic i-a venit de hac. Într-un acces de furie a lovit-o cu mingea în gât pe o arbitră de linie, pe nume Laura Clark.

După ce a pledat inițial că femeia nu a fost grav rănită, Djokovic a ieșit în cele din urmă și și-a cerut scuze pentru că i-a „provocat un astfel de stres”. Ela menționat special faptul că lovitura a fost neintenționată și a recunoscut că a greșit.

Novak Djokovic a fost DESCALIFICAT

Unul dintre principalii favoriți la câștigarea turneului, sârbul în vârstă de 33 de ani dăduse deja semne de frustrare. Adversarul său, spaniolul Pablo Carreno Busta, a câștigat un break la scorul de 5-6 în setul de deschidere. Nervos, Djokovic a lovit cu putere o minge fără să se uite, lovind-o în gât pe arbitra de linie. Aceasta a fost identificată drept Laura Clark, din Owensboro, Kentucky. Prietenii acesteia spun că ea nu a fost grav rănită.

În momentul în care a lovit mingea, era în mod clar faptul că nu a făcut acest lucru intenționat. Femeia s-a prăbușit la pământ, dar și-a revenit în scurt timp. Dar, regulile sunt destul de clare: trebuia să fie eliminat. Arbitrul Soeren Friemel a fost chemat pe teren în interiorul arenei Arthur Ashe, de către arbitrul Aurelie Tourte. După multe dezbateri, lui Djokovic i s-a spus că nu există nicio altă opțiune.

Acesta a putut fi auzit pledând pentru clemență, dar fără nici un rezultat. Chiar dacă el a spus că femeia nu trebuie să meargă la spital, el stătea șocat la fileu și își pleda cauza. Era vorba de cariera sa, de Grand Slam, de scandalul de presă. În cele din urmă a părăsit arena Arthur Ashe vizibil supărat.

Adversarul său, Pablo Carreno Busta, a dat dovadă de mult fair-play, spunând că nu crede că a fost o lovitură intenționată, exprimându-și regretul că a câștigat meciul în asemenea condiții.

Comentarii Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *